Meet me halfway

Jag lovar, ni missar inget trots att jag inte skriver. Dagarna rullar på, den ena liteee roligare än den andra och tvärtom. Men jag trivs, jag klagar inte, jag har ju roligt, jag skulle inte vilja byta. Men det är kul när det händer något, kan vara något pyttelitet, som bryter av vardagen ibland. Och det är därför jag började sakna New York massa nu, skulle vara så kul att få gå där på väg tillbaka till hotellet efter en lång dag, och räkna kvarteren till hotellet och bli lättad när man äntligen ser ingången. Gå omkring och se nya saker varje dag, shoppa i affärer som inte finns hemma, fika på Starbucks, ta en promenad i Central Park som jag för övrigt är kär i.

Men istället sitter jag här, klockan tio över åtta och ska gå och lägga mig. Det enda jag gjort idag är att gå i skolan och sen pluggat, och jag kommer ändå att behöva plugga imorgon. Livet är underbart. Längtar till helgen, ge mig helg tack.
Nej, istället ska jag gå och lägga mig nu, och eftersom att jag har tagit svinis-sprutan kommer jag inte kunna sova på ena armen och det gör det extra jobbigt att sova. MEN, nu ska jag sova i alla fall. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0