Måndag

Mjoo, det har hänt en hel del sen sist. Men jag kan verkligen förmå mig att skriva blogg. Det är typ fett trist och jag vet inte riktigt, jag har inget roligt att skriva.. Jaa, jag var ju i NY förra veckan och det var super! Asballt verkligen, dock tror jag att jag hade liite för höga förväntningar.
Jaja, kom hem i fredags då och chillade omkring hemme hela dagen tills jag somnade klockan nio på kvällen haha. På lördagen gjorde jag inte heller nåt försen på kvällen då jag träffade Hanna på donken och vi satt och snackade, det händer mycket på en vecka! Sen kom Ludde dit och efter ett tag drog vi tre och träffade Konrad, Josef, Jocke och Felix som senare drog med oss på fest. Det var rätt tråkigt från början men sen blev det faktiskt riktigt trevligt! Dock blev jag såld för två kameler och en moonwalk ;( HAHA.. Kvällen slutade iallafall med två långa samtal, ett med Frida och ett med Matte och jag somnade inte försen vid fyra. På söndagen vaknade jag ett, träffade Hanna vid tre och vi satt och pluggade i flera timmar. På kvällen träffade jag Frida på willys och köpte godis, jag lyckades tappa mitt på golvet, och sen gick vi hem till mig och hade myskväll. Har saknat min lilla mupp! Aja, vi somnade inte heller försen vid fyra och idag har vi varit på Tindras och fikat.

Hmm, nu kommer Hanna hit snart också och så ska vi göra klart våran jävla företagsekonomi som ska vara klar imorgon. Någonting säger mig att vi kommer få sitta uppe hela natten.. Bara den blir klar tills imorgon blir jag glad. Och imorgon då, så börjar skolan igen.. Yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0