Läxor och Linkin Park

Heej ALLA tre läsare typ haha!
Jag sitter och gör en jävla engelska redovisning som jag ska ha imorgon, Hanna också, och vi kämpar som bara den vad jag förstår från hennes inlägg här under! Tur att facebook-gruppen "I was going to do homework but then I ended up on facebook" inte stämmer på mig.. Haha, eller om det var det den gjorde? Är inte riktigt säker ;)
Jaja, och så lyssnar jag på Linkin Park som jag blivit beroende(?) av igen. Var det någongång för rätt länge sen men sen min kära syster kom hem och hade börjat lyssna på dom har jag också börjat göra det igen. För er som inte lyssnat, lyssna! Dom är braaaa :D Det är jag också.

Men förövrigt är det helg imorgon! Wiihooo, det betyder typ chill med massa imorong typ(?) och sen Larsans födelsedagsfest på lördag! Annars tror jag bara jag ska chilla galet, plugga och träna. Måste förbättra mig på tränigsfronten nu känner jag, det börjar sakta men säkert gå neråt.. Inte bra.

TJOLAHOPPTJOLAHEJ PUSSPÅDIG
ps. jag mådde väldigt bra idag efter att jag sovit tolv timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0