Grattis till Emma!

Låter som en härlig lyckad kväll för andrea igår! Kul! Tänkte från början bege mig dit jag med, men det blev ändrade planer. Hängde framför kvarteret skatan med hugo hela kvällen istället! :)
Idag får det bli ett stort grattis till min syrra som fyller år, gästerna kommer om en halvtimme och jag längtar redan efter tårtan, hihi! Goooottt!
Mormor och morfar som redan vart här sedan elva har fixat och trixat i min garderob :D Så nu är heltäckningsmattan på plats, har fått upp en lampa och min pelare är målad!

Senare ikväll är det "fransk middag" hemma hos hanni, ska bli mys, massa trevligt folk och crêps! Mums!

Jaapp sen måste jag väl se till att hinna plugga idag med, men nu ska jag slå in lite paket till Emma!

Hejsvejs
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0