Frida Gästbloggar

Ojjojj nu har jag fått äran att gästblogga här (äntligen) Hahah! Andrea och Hanna står och bakat tårta till lilla Lars som vi snart ska hem till, jag hade planerat att vi skulle ta 20.34 tåget men det e ju kört nu, tjejerna e ju så jävla sega ;) Men snart bär det nog av dit, ska bli skit kul :D Å sen ska ja ju sova hos Andrea och då blire förhoppingsvis den berömda och otroligt mysiga nattamackan när vi kommer hem ikväll :D Det har jag längtat länge efter!

Vet ni va ja tycker, jag är lite nyfiken på vilka som läser Andrea och Hannas otroligt spårade blogg, ni som läst det här inlägget (vilket är det bästa i hela bloggen) så kan ni väll skriva en liten gullig hälsning till the girls på kommentarer ? Vore kuuul ! Själv så tycker ja om dom där tjejerna även fast dom är lite.. ehh.. speciella ;) Hahah, dom e helt underbara, glad att ja känner dom ! :D Puss på er tjejer, hoppas mitt inlägg blev helt okejj iallafall !

(Nu ska ja tvinga som gästblogga i min blogg, moahaha xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0