Första advent



Knarkat den här låten. Känt mig som världens sämsta människa. Varit på promenad som hälften av alla andra lidingöbor också varit. Försökt plugga matte. Tänkt en massa. Handlat med mami. Sprungit på Josef, lika trevligt som alltid, vi springer faktiskt på varandra ganska ofta. Ätit pepperkaksdeg och juleskum. Försökt plugga matte. Sovit. Tränat och svettats hur mycket som helst. Lagat middag. Duschat jättelänge. Försökt plugga matte. Bakat lussebullar. Tittat lite halvt på Gossip Girl. Försökt plugga matte. Försökt ringa Hanna. Kommit på att jag nog ska hoppa av matte C kursen och läsa den i trean istället. Nu ska jag bädda om min säng, sen ska jag nog sova.
Det var min dag, man hinner med mer än vad man tror, men dock inte att tända ett ljus eftersom att det är första advent. Bra jobbat. Over and out.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA

2009-11-29 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0