Finns det nån som gillar måndagar?

Det gör inte jag iallafall. Här får ni en snabbrepris av min händelserika dag.. Skola som vanligt, slutar ju dock jättetidigt på måndagar så det är ett plus! Hade sällskap med Alex och Elin hem, det tog mycket längre tid än vad det brukar haha. Drog omkring lite här hemma, pluggade italienska och så innan jag drog iväg till Käppala och var barnvakt. Var det till typ fem sen hem och äta för att dra iväg till SATS och träna Bodypump. Jobbigt som fan var det! Resten av kvällen har jag pluggat duschat, tagit det lungt och nu sitter jag och lyssnar på massa superbra låtar.. Sååå ja, det var min händelserika dag.. Skola, plugga, "jobb", träning. Det är kul att man har så himla roligt liv!
Ciaaao bella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0