Coolt

Nu är det fredag igen. Det är dags för fredagsmyyyyyyyys. Nej inte riktigt, men för mig är det i alla fall dags för idol och den där nya chokladen med hallon, gooott!

Så började mitt inlägg som jag började skirva vid halv åtta ikväll. Men det var innan jag pratat med Becca, innan jag visste att en kille i min klass skulle ha fest. SÅ när hon berättade det, blev jag taggad och fixade mig, drog hem till Erik i klassen och träffade lite folk där och fick se lite av hans otroligt stora hus. Sen sprang vi till bussen och begav oss hem till Jocke. När vi var framme vid odenplan gick vi upp i fel uppgång och fick gå tillbaka där vi sen mötte en Jocke som varnade oss för hans "nazist-grannar" haha. Vi kom i alla fall dit typ nästan 20 stycken eftersom vi träffade Matte, Jakob, Jens, Marcus och Ärtan på ropsten, och vi var ju några som kom från Erik. Det var i alla fall en riktigt rolig kväll, men det roligaste var nog när vi hade party på Jockes rum, tyvärr fick vi inte va där haha.. Menmen, det var en kul kväll och ett plus var att papi kom och hämtade mig i taxi påväg hem från jobbet. Det var tur, för annars hade jag nog inte hittat hem än..

Puuuusss på alla pussgurkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0