Bra

Hallåhej, är hemma och ska strax iväg, ut på promenad med mamma. Undrar om espresso house fortfarande har öppet? Isåfall får det bli en chai latte där med!
En pause från plugget är vad som väntar helt enkelt!
Idag var det en lustig dag, har inte riktigt hållt koll på mig själv kan man nästan säga. Jag kommer till skolan tidigare än vanligt på bra humör, det går tio minuter högst och sedan har jag varken lust att prata, skratta eller bara vara. Ville sova.
Runt eftermiddagen under svenska timmen vänder det, jag, andrea och alexandra har onormalt kul i biblioteket.
Rätt var det var under lunchrasten strax efter svenskan sitter jag helt plötsligt själv och är förvirrad för att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det där är i princip allt jag "kommer ihåg" från idag, inget annat speciellt som la sig på minnet...
Nu består kvällen av plugg, plugg, plugg, plugg :(

bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0