Pluggdag

Tjena hej!
Precis som Andrea just skrev så består mina söndagar också jämt av plugg, men denna söndag har jag haft oerhört  ovanligt mycket plugg att göra. Nu har jag iallafall tagit en pause efter två timmars plugg, passar på att roa mig lite här samtidigt som jag lyssnar på grym musik, snodde lite låtar av Andrea som är braaa.
Aja.. Jag var idag på stan med Emelie i värmen, galet skönt! Vi satte oss på fiket uppe på åhléns tak och fikade och pratade om en massa.

Imorgon är det redovisning med Andrea och Ulrika på matten som gäller, om statistisk undersökning, jisses vad kul.
Jag och becca måste hinna iväg och fota klart till esteten och sen måste jag hem för att öva in alla instuderingsfrågorna till geografi provet jag missat.
Jag ska också äntligen hinna med att köpa nya gitarr strängar har jag planerat nu, wey! Sen händer nog ingenting mer.

Är fett trött, så ha det bra

Fred och kärlek till er alla
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0