092705

Heyhey!!
Sitter här hemma och har inget att göra, vill inte halka efter här i bloggen genom att låta Andrea vara den aktiva, så här kommer ett glädjesprutande inlägg från ingen annan än Hannie hon själv!
Har suttit stort sett av hela min eftermiddag och kväll med italienska och är äntligen klar, nu behöver jag bara memorera allt. Mitt stora dysse problem...

Dagen har förövrigt varit otroligt bra...
Andrea och jag hade som mål att vara lika speedade som vi var de allra första månaderna i skolan, jag tror vi lyckades ganska bra faktiskt, en stund :D
I helgen blir jag home alone, eller nästan för Andrea ska bo hos mig så vi ska ha gaaalet kul! yeyey

Nu orkar jag inte mer, keep it chill <3
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0