Shalala

Vet ni vad jag inte tycker om? Söndagar, för då måste man alltid plugga. Jag tror inte det har gått en enda söndag på hela läsåret utan att jag har haft plugg att göra, det är segt. Idag är det samhälle och historia som gäller, men snart är det slut, snart är det sommarlov! 11 dagar kvar, inklusive den dagen vi slutar.

Idag vaknade jag och Hanna klockan ett! Inte okej. Jag gjorde mig iordning och packade grejer och klockan kvart över ett gick jag från Hanna. Får ångest när jag sover så där länge, speciellt nu när det är så fint väder. Åkte hem och satte mig och solade, och helt otroligt nog så fick jag bikini linjer, yeeey. Pluggade historia också och sen fick jag åka iväg och handla ingredienser till tårtan som jag skulle baka åt mami (det är ju morsdag). Och åh, vet ni vad jag älskar? Svar: Att åka moppe när det är asvarmt ute, det är så sjukt härligt, man får verkligen sommarkänsla!
Bakade tårta, åt tårta. Och nu måste jag bajsplugga, tur att skolan är över snart, jag längtar :D

Pussar och massa kramar / Världens bästa A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0