Hannie says:



FREDAG idag, otroligt bra känner jag!
Haha för att gå igenom dagen lite snabbt så började dagen rätt segt, med Lousie Lindh, vår svenska lärare. Men det tråkiga jämnade ut sig när vi alla fick tillbaka uppsattsen vi skrev för någon vecka sedan. Jag trodde på fullaste allvar en bra stund att jag skulle få IG, meeen VG för mig.
Detta är absolut inte allt bra som hänt idag heller, hihihi jag har bergsäkert sommarjobb nu så då blire feta cash, mycket kläder från Italien/Frankrike (beroende på vart man hamnar i sommar), och Canaria med tjejorna.. :D
Wey super! Där har vi hela mitt kvarstående år.

Men tillbaka till dagen, min mentor/ mattelärare måste ju på fullaste allvar vara sjuk i huvudet när hon går ut på skolgården för att hämta mig, Ulrika och Andrea som "glömt" bort tiden lite. Herre...

HAHA åt geografi lektionen som vi fick börja och sluta tidigare ifrån. Nu är jag hemma och snart sticker hela min familj till landet och då drar jag tillbaka till ön. Vi får se vad som händer där ute...
Hoppas på något roligare än förra helgen, maha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0