We made you

Åååh, älskade måndagar.. Not, haha. Men denna dagen har väl endast besått av bra saker, förutom naturprovet.. Usch vad besviken jag blev, det var länge sen jag blev så besviken över ett prov. Haha, det var så otroligt roligt (och pinsamt!) på matten imorse när jag, Hanna och Ulrika skulle redovisa våran statistiska undersökning. Vi hade det på Hannas dator, och det funkade inte att föra över det på ett USB och inte att koppla in Hannas dator, och tillslut dog datorn och elsladden var inte i skolan.. Man kan säga att allt som kunde gå fel gick fel, Anna var inte för glada på oss, speciellt inte efter i fredags.. Hade engelska, och jag bad till Gud att vi skulle få kolla på film, men inte det.. Och sen sprang jag och Alex 2.5 kilometer, det var dagens träning och vi fick helt okej tid, 12.30. 

Och nu känner jag att det här blir ett väldigt ointressant inlägg, roliga inlägg ska det ju vara! Kan ju iallafall berätta om den roligaste lektion jag haft idag och det var geografin. Blev helt nerklottrad på benen och på axlarna av någon konstig anledning och så bestämde jag och Jakob att han ska ringa mig när han blir rik så ska vi gifta oss HAHA!

Efter skolan drog jag iallafall till Frida, Matte, Jegham och Kocken som satt och solade vid Kottla strand, hämtade Fridas systemkamera som jag får låna för att göra ett fotoarbete. Sen jag kom hem har jag bara fotatfotatfotat typ. Lägger in några bilder här, men jag tog typ 10000 fler. Aja, pusselipuss / A








Just det, här är en bild på det Jakob ritade på mitt ben. Han tog en bild och jag sa att jag skulle lägga in den på bloggen. So here it is.. Förövrigt ser mitt ben sjukt tjockt och röd-prickigt ut, fett snyggt! Sånt gillar vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0