Peace

Trots det dumma vädret- bra dag!
Vart på glatt humör när jag fick höra av vår geografi lärare att jag klarade provet! Som jag förövrigt skrev på 20 minuter, så snabbt har jag nog aldrig skrivit klart ett prov förrut. Grymt!
På italienskan fick vi alla tillbaka provet, uppsatsen och resultatet på hörövningen vi hade för någon tidigare vecka sen. Gick överasknade bra där med!
Sista lektionen för dagen, estet, satt jag mest och väntade på bättre tider, hade ingen större lust att gå och redovisa mina arbeten. Men tillslut gjorde jag det iallafall och han älskade faktiskt mina bilder! Otroligt bra!
Så ni kanske hajar grejen varför dagen vart bra?

INTRESANT!
För jag har ju ett sånt otroligt kul liv just nu när jag måste sitta hela kvällen med 120 st instuderingsfrågor till historiaprovet imorgon!

Peace out!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0