Follow me & I'll follow you

Tjabba!
Klockan var strax efter tio då jag vaknade av ett knarrande golv då Veronica gjorde något? Pigga och glada satte vi oss och pratade lite och sedan fastnade Veronica som vanligt i mina iphones spel samtidigt som jag fastnade i hennes tidningar.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag, haha, mest har vi slöat och självklart solat! Sommaren kollade fram några timmar på förmiddagen då vi låg och pressade på studsmattan.
En aning mörkare hudton har jag nog fått allt, tror jag om jag inte inbillar mig.
Veronica har också själv lekt spott-prickning, HAHA! (Jag är nog död efter hon läst det där).
Vi har ätit jordgubbar med glass, lyssnat på Veronicas skiva och nu ska vi kolla på I am legend igen, fast den andra variationen med annat slut. Vi hoppas på lyckligare slut där så man slipper tårögda ögon denna gång ;P

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0