091606

Tisdag är det för mig precis som för Andrea.
Sol är det för mig precis som Andrea.
Solning gäller för mig precis som Andrea.
Otroligt härligt med andra ord, förrutom det första. Tiden går långsamt när man har tråkigt. Men jag måste påstå att det är mycket roligare idag än de tidigare dagarna. Nästan nästan nästan lite stekhett.
Sitter ute på trappen med datan och ser knappt inte vad jag skriver, solar, lyssnar på musik och bara chillar.
Såfort solen går i moln för dagen/kvällen drar jag till farmor och farfar och ska städa deras gäststuga för att tjäna some cash.

Jag måste också berätta om min knäppa katt som helt random attackerade mina ben när jag gick förbi och bet mig i knät? Weird...
Gissa om jag skrek eller?

Aja. Keep it chill
/H

Kommentarer
Postat av: Ulrika

HAHAHAHHAHAHAHHAH DEXTER!

2009-06-21 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0