Patrik 1,5

Hey bröder och systrar. Här sprutar det in inlägg, måste erkänna att det är himla kul, trots alla miljontals jobbiga kommentarer som droppar in dagligen. Yesyes totally true

Det var jätte kul att äntligen få träffa Veronica och Hanna tillsammans, det händer inte ofta. Dock vart "mötet" en aning kort, vi hann en (lång) runda på H&M när de sedan båda behövde sticka. Så jag fick gå helt själv i affärer.
Hahaha! Det roligaste var ju på weekday då jag helt random ringer Hanna för att prata och sedan ser en kille ifrån hennes klass som troligtvis inte har någon blekaste aning om vem jag är.
Jag driver om att jag ska gå fram till honom räcka över telefonen och säga: "det är till dig"
Vilket jag blev tillsagd om att göra.. så det gjorde jag, sjukt kul, han och hans kompisar måste ju trott att jag var fett psycho.


Nu sitter jag iallafall med mini data i sängen och ska kolla på film, patrik 1,5. Haha det får mig att minnas första gången jag såg den med Andrea på bio någon gång bland de första veckorna i skolan då vi knappt kände varandra. Stört stelt prat vi hade då! Jesus vilken tur att det inte är så nu, vem fan skulle jag speeda med i skolan då liksooom? x)

Hur som så ska jag snart sätta på filmen och sen efter det sova, så att jag kan sova ut länge tills imorgon då jag ska kolla på utspringningen klockan 12! Sedan måste jag vara på bra humör att jag orkar knata på stan med Becca! :D ...om det inte blir flak åk för oss ;)

Keep it chill
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0