Midsommardagen

Godmorgon eller mer godeftermiddag kanske!
Just nu sitter jag i vår gäststuga och väntar på att Veronica ska bli klar i duschen.
Gårdagen bestod som sagt av skoj, sång och vanligt firande typ. Sånger på finska, japanska, gotländska och hela det köret. Galet med andra ord.
Veronica och jag drog vidare hemåt strax efter elva nöjda och glada över våra presenter. HAHA.. "absolut summer hits tvåtusenÅTTA"
Presenterna höjde vårt humör från noll då någon tagit de två sista tårtbitarna vi satt och suktade efter och planerade att äta senare på kvällen till hundra.
Vi kom hem, satt på en film i och kollade på I am legend. Sen vart det sängdags vid tre. Frågan är vad fan vi egentligen gjorde från elva till tre, en film är ju knappast så lång liksom?
Jag vet att Veronica dödade en fet spindel åt mig och jag försökte förgäves hitta tågbiljetter hem så att jag kan träffa Marcus idag. Men de var alldeles för dyra bara för att det typ är midsommardagen eller något, många vill hem.
Dessutom så säger han ju typ nu att han inte kan, så det blir nog imorgon jag kommer hem. Då blir det Andrea :D:D

Jaja, nu ska vi förhoppningsvis ut och sola på studsmattan och bli bruna. 

Ha en bra dag! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0