Underbara Stockholm

 

Här har jag suttit i minst två timmar med Hannie ikväll. Innan det gick vi lite på H&M på jakt efter bikinis och jeansshorts på rean, sen gick vi och köpte oss varsin stor muffin och tog med den till en brygga på strandvägen. Och där satt vi. Riktigt mysigt, och det är ju så sjukt fint! Varför vill jag flytta utomlands? Jag bor ju i världens finaste stad redan.
 
Innan det har jag varit vid Kottlasjön med Frida, Lina och Jegham och solat och badat. Det var riktigt skönt, skönt att sitta någon annanstans än hemma och sola. Och bada också! Innan det satt jag hemma och solade lite och så kollade jag och sökte några jobb, så jag får hoppas på iallafall något svar. Vill ha ett jobb!

Men nu alla sötungar ska jag nog gå och lägga mig tror jag.
Puss på rumpan från A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0