Typ inte coolt

Typ inte coolt att typ Andrea typ inte går att nå typ vaa..
Vi skulle tillsammans kolla vart vi skulle ha middag på onsdag efter vi slutat skolan for gooood (?)
...I wish...

Hur som hellst så är hon okontaktbar som halva sverige vart idag, det e nice!

Efter skolan drog jag in till stan med Becca och Alex, kollade skolavslutingsklänning åt Becca och jag passade även på att köpa lite nytt till den riktiga sommaren med fint väder.
De två fick dessutom en utskällning av mig på zara, det var himla kul. Man kan väl säga att jag inte var på mitt topp humör när jag också skickade ett utskällnings sms till Malin som aldrig dök upp på stan, den bajs.
Aja nu är jag glad och kommer förhoppningsvis inte vara sur på 7 år! :D


HAHA, får beskriva Andreas och min otroligt roliga humor på Engelskan. Maha..


/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0