Tisdag

Tro det eller ej, men idag skiner solen! Och jag sitter ute och solar, det blir faktiskt riktigt varmt när man ligger still. Ska träffa Jakob idag, hade bestämt det tidigare, men det blir senare för nu när jag smsa och fråga när vi skulle ses så säger han att det beror på om jag vill komma och spela volleyboll med dom eller inte. Vilka dom är vet jag inte, men volleyboll är inte min grej, så jag säger nog nej till det haha! Får ses senare, för sen drar jag till Åland och sen sticker alla grabbarna till Malta och jag är sjuk avis :( Tänker sola här varje dag så jag blir brunare än dom mahaha!

Men nu ska jag tillbax till solen, Hanna kom heeeeeem! :D
Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0