Tillbaka i Sverige

Men tjenahej, nu är det Andrea här, som är tillbaka från midsommarfirandet på Åland med min sjuka släkt. Har ni saknat mig? Jag har iallafall haft riktigt roligt, det är helt sjukt vad min släkt är cp, jag skulle kunna säga det tusen gånger om och ni skulle ändå inte fatta. Så därför tänkte jag ge några exempel på vad vi har hunnit med under dessa fyra dagar. 

- Suttit ute och grillat, även den dagen det regnade.. Vi satt alla där med varsitt paraply och filtar och allt möjligt. Några använde även paraply de dagar det inte regnade..
- Haft 5-kamp innehållande tårtkrig (med ansiovis-tårta) där jag blev mulad med tårta!
- Kollat när alla småkillar, grabbar och gubbar dansat runt midsommarstången..
- Bastat, chockats över min pappa och hans kusin när dom höll på att brinna upp i bastun pga. för mycket vatten på agregatet.. Typ två hinkar. även lyssnat när dom snackat finska.
- Sett min sysslings pojkväns reaktion när han fick träffa hela släkten för första gången. Förvarningen "Lite speciella" räckte inte riktigt för att han skulle förstå haha!
- Fått tjugo myggbett på benen under natten.. Det kliar som fan.

Det är lite av vad jag hunnit med under dessa fyra dagar. Min skog äger Jakobs skog ;) Menmen, idag tog vi båten hem och sen tog vi en två timmars omväg förbi mormor och morfar. När vi åkte förbi Arlanda och såg massa flygplan blev jag liteee deprimerad eftersom idag åkte grabbsen och jag och Hanna sitter kvar här hemma i Sverige. Bajs, jag är lite sur på mina föräldrar. Aja, fick träffa Hanna idag efter typ en vecka, det va kulkulkul! Vi tog en tur till donken, what else? Och sen begav vi oss hem igen efter några timmars(?) pratande.
Imorron då. Jag har inget jobb att oroa mig över som Hanna utan ska istället sola eftersom det ska bli finfint väder! Sen på kvällen tror jag att jag och bebisen skulle dra oss emot stan och sätta oss vid vattnet, myspys. Men vi får se imorron!

Pusselipuss ♥
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0