Rubrik

Jag har tröttnat..

Hejsan bloggen! Åh vad jättetöntigt det där lät, men är man töntig så är man. Här sitter jag iallafall, eller sitter och sitter. Ligger i sängen iallafall. Och är hungrig, ovanligt. Jag är faktiskt typ alltid hungrig för er som inte visste. Intresseklubben antecknar? Ingen överdrift där faktiskt, jag har en vana att överdriva saker liiiite.

Idag har det varit en myspys dag på en brygga med Frida och massa annat trevligt folk. Som jag inte träffat förut faktiskt, eller inte alla, men alla utom typ två. Jaa, så där satt vi. Solade, badade, solade och badade. Det var asvarmt i vattnet, Frida hade iochförsig lovat det innan, men hon har väl också en tendes att överdriva. Men jag blev inte besviken! Senare drog vi och åt på Presto också med några efter jag och Frida åkt hem en sväng och besviket märkt att ingen mat fanns där. Så då drog vi dit istället. Och jag åt halva min lilla meny. Så hungrig var jag, trots att jag 10 minuter tidigare varit sjukt hungrig. Konstigt det där. Och nu vill jag inte dra till Badberget, undra varför? Jag vet varför, det vet inte ni. Suck on that.

Fick ett kul sms från Sebbe inatt också. Tyvärr så fick jag bara halva. Men det var kul ändå, saknar honom typ lite grann jättemycket nu faktiskt. Jag vill också vara utomlands.

Kul inlägg det här eller? Imorron ska jag iallafall vara med Hanna efter hennes jobb. Och innan det har jag ingen aning. Blir väl antagligen sola sola sola. Jag ska vara brunare är grabbsen när dom kommer hem. Så det så. Men nu alla coola katter, ska jag faktiskt göra något annat än att sitta framför datorn och skriva i min blogg och läsa alla andras.
Puss på rumpan / Andreaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0