Räkost

Varför känns det som att räkost är en sån där grej som alla bara skriker "Nej usch, vad äckligt"? Haha, det känns som att alla kommer tycka jag är äcklig nu bara för att jag säger att jag äter det. Men det är goott. Intressenklubben antecknar?

Idag har jag också sprungit runt som en dåre.. Fast inte fullt lika hetsigt som igår, igår var det verkligen full rulle hela dagen. Men nu har jag tid att chilla lite innan kvällen, som by the way nog kommer bli fett trevlig :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det har varit en bra dag och räkost är gott. Imorron är det skolavslutning och sen förhoppningsvis knas Mackans land någon dag i framtiden (torsdag/fredag) och det kommer bara vara kulkulkul hela tiden. Supergreat!

Over 'n' out / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0