Onsdag

Hejhejhejhej! Tjohej vilket otroligt galet "fint" väder det var i morse ;P
Idag tog jag sovmorgon till 10, fast egentligen ingen sovmorgon alls, eftersom jag vaknade sju och satte mig direkt ner i mina historia papper.
På matten lämnade jag in min matte bok och det kändes så jävla bra! Ingen mer äcklig matte B i skolan
Jag måste också framstått som tjejen med sjuk humor när jag ensam garvade så mycket att jag grät under mattetimmen när jag berättade om rullator-Anders, HAHA.

Provet i historia gick bra idag, men inget mer än bra.
Efter skolan drog jag hem, vid östermalmstorg hade jag planerat att ta en tur in till Thomas sabo för att köpa en ny berlock, men då slog det mig precis att butiken upphört eller bara flyttat eller jag vet inte, stängd iallafall.
Så nu får jag ta mig till en annan osmidig affär.

Snart ska jag äta, träffa Andrea i stan, fika, fota, chilla och ha kul! Någonting annat roligt är att pappa troligen ska hämta min efterlängtade (hemskt fula dock) moppe idag, YES finally.
Senare framåt kvällen måste jag påbörja och avsluta skrivandet på två samhälls uppgifter, tröttsamt.


Dagens citat, citerat av Andrea: "...Jag ser ut som en kines!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det var kul jag lovar.

Hejdå
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0