ointressant

Ojojoj aktiva bloggare må jag säga.. ;D
Inget speciellt har hänt på hela helgen. Jag var på landet och lärde mig köra min moppe, inte så svårt men jag kan inte svänga så ja okej det är svårt..
För mig som inte vågar.

Fast det går grymt mycket bättre nu än första gången, haha.
Aja det är väl det jag sysselsatt mig med, körde moppe till brevlådan och tillbaka, ner till stranden och tillbaka, runt på tomten..jaa, intressant!

Imorgon väntar en seg dag med matte redovisning, onödiga lektioner och sen troligen dagens höjdpunkt träffar jag min gamla klasskompis Malin! Ett år sedan vi sist sågs och pratades vid, så det ska bli himla kul att få träffa henne igen..
Sen ser morgondagens schema inte mycket mer ut än så! Yesyes

Peace out
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0