Länge sen?

Tjolahopp, här sitter jag och klockan är två på natten, kulkul. Kom hem för runt en halvtimme sen efter åtta(?) timmars barnvaktande.. Trots att det inte var så mycket att göra är jag riktigt trött, så trött så att jag höll på att sätta ansiktskräm på tandborsten. Bra tomat ;D

Har hunnit med mycket dom här dagar, varit med Frida hela tiden typ. Och idag gick jag upp tidigt (halv nio) för att åka och träna, jag tänker inte sluta under sommaren! Sen drog jag till Fågelöudde med Frida och Lina efter ett tag. Vi kom dit, hann vara där i typ 20 minuter och sen drog dom iväg och hämtade två till medan jag låg och solade själv i nästan en timme. Sen badade vi och jag lyckades bli i puttad med både t-shirt och solglasögon på. Trodde ingen skulle putta i mig då.. Men jag hade feeeel.

Kom hem, fixade lite och gick iväg och var barnvakt i tusen år. Det var faktiskt riktigt tråkigt och jag höll på att somna eftersom barnen sov och jag satt och kollade på tv i flera timmar.. Men ajaja, imorron är det en ny dag och imorron kväll ska jag träffa Hanna som kommer hem från landet, wiieee! På dagen vet jag inte riktigt vad jag hittar på, men det löser sig. Nu ska jag äntligen sova!

Men grattis, nu har fåglarna börjar kvittra ute och jag tänker på en sak Matte sa förut haha! Och juste GRATTIS till en annan Matte som faktiskt fyller år idag (igår).
Godnattpuss / Andreaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH BRA TOMAT

du är nästan för rolig

2009-06-29 @ 21:37:44
Postat av: Anonym

/Hanna XD

2009-06-29 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0