Landet igen

Nu är jag på landet igen, och här förblir jag till förhoppningsvis till Lördag och inte söndag nästa vecka.
Här ska jag gå på moped utbildning så jag finally kan ta mig till skolan på 10 minuter istället för hemska 45! =)
Eftersom Jens, Jakob och Marcus åker till Malta på söndag så ska jag försöka hinna med ett tåg här ifrån tidigt på lördag så jag hinner träffa dom.
Nu har jag i stort sett suttit framför datan sen jag kom hit upp, alltså flera hours! Jag tänkte äntligen ta ett break men då vart jag tvungen att blogga av Andrea! Annars skulle mitt namn tydligen stå med på vår "cutt-lista" två ggr! OMG!

Tidigare idag åkte jag till Tindras café på Lidingö för att fira Thernells 17-årsdag och en vandring genom H&M, vart lite underkläder! Det är ju rea! Me like ;P
Det gillar vi när studiebidraget upphört för sommaren..

hm hm hm..Har egentligen inget att skriva.


___________________________________________________________________



Andrea: Hej, jag heter Andrea, och jag är mcdonalds-beroende

"alla": heeeeej Andrea!

Andrea: Jag har inte ätit på mcdonalds på två veckor

"alla" applåderar

"ledaren": Okej, bra Andrea! Är det någon annan som också har något att dela med sig om detta?

*Hanna räcker upp handen*

Hanna: Ja, hej.. jag heter hanna. Å jag är också mcdonalds-beroende

"alla": heeeej hanna!

Hanna: jag har inte ätit på mcdonals på.. eller, det var nog igår. jag fick ett litet återfall..


HAHA jag dör
/Hanni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0