Jobbdag 5

Tjennaa! Har avslutat min första femte dag på jobbet, en aning roligare idag.
Lunchade med Emelie på ett sushi i närheten, det var jätte kul! Mycket roligare än de andra luncharna då jag suttit högst upp på terassen själv och solat.
Om en och en halvtimme sitter jag på tåget upp mot landet, kom rätt överaskande eftersom det var planerat att jag skulle stanna hemma själv i helgen. Men nej, denna helg ska jag dra mig upp, sola och bada! Det är tydligen över 20 grader i vår lilla sjö, så det ska bli mer än grymt, maha! Äntligen riktig sommar! Jag får tillfälle att inviga mina nya bikinisar, woho ?
Det var också planerat att jag och Andrea skulle hänga i helgen, jag skulle bland annat förgylla hennes tråkiga barnvaktning genom att komma dit och leka lite, men nu blir det inte så :S
Men jag säger att nästa helg är jag hemma! Och då ska jag ha fullt upp med en massa! Jag ska vara så upptagen att jag inte får någon ro alls att sätta mig ner. Inte stressad men jag vill ta vara på mitt sommarlov! När jag jobbat i två veckor, suttit inne vid 75 miljoner datorer medan alla andra ligger ute någonstans vid något badställe och solar så förtjänar jag att få vara ute hela natten nästa helg :D yesyes!

Men nu måste jag dra, tänkte att jag skulle hinna med att packa också! För det kan vara smart!
BYEBYE
/Hannaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0