Jobbdag 3

Godmorgon! Sitter här trött på jobbet och har vid detta tillfälle inget att göra, mina uppgifter är klara och mina handledare försöker hitta något nytt till mig att göra. Så jag har en liten rast här sålänge tills jag får något att göra.
Hellst av allt vill jag bara dra med mig ut hela skrivbordet med datan och hela köret åka upp till terassen och bättra på brännan!
Nu med min mobil och min varma chocklad jag hämtat försöker jag förgäves smsa folk som förhoppningsvis svarar. Men alla verkar sova.
Vad är tiden på Malta nu? Försökte smsa Marcus, men han svarar inte heller..

Nu har min handledare hittat en uppgift åt mig, så ha det bra i solen idag. I helgen ska jag banne mig få färg, jag tänker våldgästa Andrea och sola där! (Ensam hemma i helgen också, thank god)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0