Jobbdag 1

Som rubriken lyder hade jag min första dag på sommarjobbet idag. Inte för kul, lite utfryst är jag, haha!
Nejmen seriöst, ingen pratade ju med mig, de alla endast och snackade om jobbet med sina arbetskollegor. Ingen diskussion de kan dela med sig av till mig direkt.
Hur som hellst förgyllde Andrea min dag senare när jag slutat. Vi drog oss mot stan där jag köpt ett par nya skor, smink och en tröja :)
Vi strävade omkring och gjorde egentligen ingenting till en början, då vi senare vi begav oss ner mot norrmalmstorg och ännu lite längre bort där vi först satte oss vid vattnet och pratade om alla våra sjuka idéer vi har planerat tre år framåt!
Vi vart lite smått sugna på mat, mc donalds som igår vart grejen :P Efter ett pinsamt moment från min del, förvirring och instormandes poliser tog vi våra fulla magar oss tillbaka till vattnet, lade oss ner och solade, eller något liknande.
Vi kom båda fram till att vi ska börja göra vårt liv mer galnare och unikt, leva livet liksom. Våga ta chanser! Haha. Som att vi helt random skulle hoppa på djurgårdsbåten i brist på annat att göra och bara hoppas på att man kommer tillbaka. Thats how we want it!

Nu är jag hemma sjukt sliten och trött efter min jobbiga dag på jobbet. Så det blir i säng tidigt idag så att jag orkar med morgondagen lika mycket som idag!
Jag sitter nu bara framför datan och uppdaterar min iphone, finally kommer man kunna ta emot mms! :D

Aja, see ya!

PS: Håkan H. glöm inte att betala dina djurförsäkringar, HAHA jag har koll på dig!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0