I bilen påväg till landet

Tjena mors! Sitter i bilen påväg upp mot landet, jag har en härlig och rolig fredagskväll att se fram emot! Not
Vi får se om jag hinner publicera detta innan batteriet i datan dör, men på en kvart ska jag väl antagligen hinna skriva lite skit.
Vart nyss på bra humör när jag läste Andreas senaste inlägg, satt och små fnissade lite för mig själv här i bilen. Ser sedan hur undrande pappa kollar på mig genom backspegeln, jag tror inte att han vet om att jag sitter med datan. Hehe..
Men det är lite kul faktiskt, hur mycket vi gjort på så kort tid. Jag kommer exakt ihåg andra dagen då jag först pratade med Andrea (Vid björnarna på skansen, hahah!)

Jag har haft en grym dag iallafall! Åkte till gångsätra för att se utspringet, man kan ju inte påstå att man såg direkt mycket. Rätt många föräldrar och släkt till alla studenter var ivägen.
Men jag sprang ner till flaken där jag mötte upp Becca, Alex och Elin. Becca och jag gjorde det mest patetiska man kan göra; ställa sig i kön upp i förhoppningar om att bli påsläppta. Men tjena det vart vi!
Träffade också på Hanna i kön, rätt komiskt att hon skulle på samma flak, jag som dagen innan beklagade mig på att det flaket jag ville på var överfullt och att jag sedan bad på knä att hon skulle kämpa för att få på mig på det flaket hon var bjuden på.
Så är det samma! Maha
I många timmar frysande, ner dränkta i öl och cider stod vi där och skrek oss hesa! Grymt kul!


YES 7 minuter kvar, ska stänga av den nu. Ha det gött!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0