Home sweet home

SÖNDAG.
Hejhejhej! Nu ska jag alldeles strax dra mig till tunnelbanan för att möta Andrea på Centralen, kanske blir det någon slang av tröstshopping för mig för att alla grabbsen nu är ovanför mark påväg till malta utan mig och Andrea. Ja asså dvs. om Åhléns har öppet x) Annars får jag deppa och bli glad på något annat sätt.
Hahaha, om nu inte jag och Andrea som vi snackat om letar flygbiljetter och hotell idag till Malta, reser ner och överaskar dom! FY FAN vad kul det skulle vara :D:D

Åh juste, jag har fått ett till sommarjobb i sommar! Grymt! Ni hittar mig på ett café tillsammans med Veronica ute i skärgården de jobbdagarna :D

Nej nu ska jag börja bege mig ut, Andrea ringde precis och sa att hon var på Ropsten så det blir perfekt om jag också måste hinna packa min väska med allt jag  behöver. Det är mycket, not.

Peace out
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0