Hemmafrun har ordet

Förr sysselsatte jag mig med odling(?), nu är det bakning som is the shit. Nu blir Andrea stolt över mig :)
Jag som snackat om att jag ska bli bättre i köket fick världens tillfälle nu när mamma är för förkyld för att ställa sig och baka en västerbottenpaj tills imorgon, jag tog chansen.
MAHA... Råkade slänga i lite för mycket av allting i smeten till botten, men vad gör det? För då är det ju jag som äter ur skålen när den är färdig!
Jag har dessutom tagit mig tid att rengöra Emmas data, den var äcklig! =/

Klockan fyra åker jag in mot "stan" för att hämta Veronica som kommer med tåget, beroende på hur vädret ser ut när hon kommer så får vi se vad vi hittar på.
Jag har iallafall (nu blir Andrea stolt igen) köpt ingredienser till en tårta som också ska stå klar imorgon, då tänkte jag om det fortsätter regna till kvällen kan vi två stå inne och baka den.
Annars pratade vi lite om att parta med moppen lite runt här omkring, göra tanterna förbannade för att jag inte håller mig kring fartgränsen (haha). Om inte det får vi hitta på något annat, ett alternativ är ju att ta ut min kanot, HAHHHAHAHAHA!..Andrea XD
Nä inte det.


Juste Andrea är på Åland nu tills på söndag som hon kanske troligen har nämnt?
Så jag var tvungen att lova att uppdatera mycket här. Får väl se hur det blir med det ;)
Längtar förövrigt till söndag då vi ska hitta på något roligt att göra!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0