Hemma ensam hos Andrea

En dag för mig helt utan lektioner. Pga. fel information om vilken tid matten började från Andrea missade jag hela den lektionen, Natur hade vi inte fast vi typ hade det iallafall och historia lektionen är inställd. Så nu sitter jag hemma hos Andrea helt själv för hon drog iväg med sin moppe för att hämta Frida.
Vi ska dra till willys (tror jag) för att handla mat till middagen ikväll. Det blir en exklusiv middag med pasta sallad med kyckling, haha.
Jaja smidigast att laga säger jag!

Precis som igår har vi fasansfullt mycket planerat idag, vi ska hinna slänga ihop salladen, åka in till stan för att hämta tårtan hos mig, träffa becca och ge henne some money, åka hem till andrea för att slänga på oss avslutningskläderna, dra iväg till avslutningen, ta farväl (iallafall till Markus! :( som drar till ngt land hela tvåan), senare drar vi tillbaka hit hem till andrea fixar och planerar I guess och sen kommer alla!
Hej och hå vad mycket...

Vi kommer iallafall ha en super trevlig kväll och det är det som räknas!

I helgen blir det HHHH! Haha, Hanna på HästHolmen i Helgen (Marcus land i vaxholm med de vanliga) :D
Looking forward it! Yesyes

Ha det bäst
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0