Hej!

Hej! Klockan är ungefär tjugofem över nio och jag har gått omkring här hemma i flera timmar nu utan att hitta något att göra. Ni vet de där små perioderna man har då man går runt och är jätte sugen på någonting, man går i skafferiet tusen gånger om bara för att se om man missat något bakom någon burk av något. Alltså sugen på något men inte kan sätta ordet på vad man är sugen på, exakt så är det för mig nu. Förutom att jag är proppmätt och att jag menar att för mig känns det som om det finns något här omkring mig som är roligt och väl anpassat efter mitt humör som jag vill göra, men jag hittar det inte! Haha..så det blir lite små promenader runt genom hela lägenheten för min del.

Så otroligt synd att jag jobbar dessa dagar då verkligen solen ligger på som mest, jag och några andra jobbande på jobbet satte oss på takterassen högst upp i byggnaden, så otroligt härligt men så otroligt hett! Man mår ju nästan lite dåligt när mantänker på all den bruna färgen man går miste om.
Äsch jag får ta igen det senare under lovet!
Jag fick sluta en kvart tidigare idag pga. jag är så otroligt snabb. Jag åkte hem svängde förbi ett konditori köpte med mig tre wienerbröd och satte mig på bussen igen tillbaka för att komma hem till farmor och farfar på söder. Tänkte överraska dem med lite fika! Hihi
Fick precis när jag skulle gå förskott på mina sommarjobbs pengar från mitt lilla sommarjobb på landet, så nu jävlar ska jag på fullaste allvar börja spara till mina käraste skor jag sett! :D
Juste chockande nog så tillåter min mami mig att köpa dem. Lycka.

Jag känner att ni som har noll koll inte fattar något. Så jag drar tillbaka till mitt underhållande tidsfördriv jag hade innan jag började skriva
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0