Godmorgon

Här ligger jag fortfarande i sängen och klockan är snart ett. Det är ganska bra jobbat. Har inte hunnit med mycket mer än att läsa igenom mina gamla bloggar och svarat på massa sms som droppat in under morgonen. Var tvungen att kolla vad jag skrev om Hanna i höstas när vi knappt kände varandra. Asså, jag var tvungen att göra det när jag läste hennes inlägg om Patrik 1,5 maha! Hittade massa roligt och jag tänkte kanske lägga ut lite av vad jag skrev. Fick även mer perspektiv på vad jag gjorde, vilka jag umgicks med, vad jag tyckte om vissa och sådär så det var en rolig "tillbaka blick".

Men om det som Hanna skrev. Jag kommer också ihåg den där gången, hur pinsamt och stelt det var, jag hade ingen aning om vad jag skulle prata med tjejen om. Men shit, tänk nu? Går det att få tyst på oss? Haha och jag kommer inte ihåg när, men det var inte länge sen, tror faktiskt det var förra helgen, då sa Jakob "Asså, ni har verkligen hittat varandra". Både jag och Hanna (tror jag) blev sjukt förvånade för det kom ur ingenstans, men vi har ju typ gjort det. För 9-10 månader kände vi inte varandra. Och Matte haha, "Kände ni verkligen inte varandra innan ettan?" och det var han tvungen att fråga oss tre gången på rad bara för att han typ inte fattade att vi verkligen inte kände varandra innan!

Vad sjukt det skulle vara nu om vi inte kände varandra, helt crazy. Vi är ju dom "speedade och spårade tjejerna" som nästan alltid är glada. Jag kommer ihåg i början när alla typ klagade(?) på att vi var så glada hela tiden? Knäppt.

Puss på munnen / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0