Foto

Helloo, nu sitter både jag och Hanna kvar i skolan och ska redovisa bilder på esteten. Vi slutade egentligen klockan tolv men har stannat sen dess för att göra klart det här. Nu börjar vi äntligen bli klara!

Ikväll kan man ju hitta på något  riktigt kul eftersom att vi är lediga imorron men jag är iallafall inte speciellt suen på det så jag har bestämt med Frida att vi ska ha en riktig tjockiskväll och sitta och kolla på film eller något. Vi har också bestämt oss för att köpa en halvliter Ben och Jerry's var att äta, gooott :D Imorron ska vi också hitta på något riktigt kul, får se om jag drar till skolan och kollar på utspringet först bara, kan ju vara roligt att se!

Men lalala, orkar inte skriva för jag sitter här och gäspar och kommer snart att somna.. Så jag tror faktiskt att jag ska åka hem och göra det, men först ska jag äta lite (banankaka? HAHA) för jag är sjukt hungrig.. Intresseklubben antecknar? Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0