Det regnar i Sthlm idag

Som rubriken säger har det regnat idag, och det har gjort att mitt humör inte direkt inte har varit på topp. Det har inte varit någon överspeedad sjukt rolig dag när jag och Hanna spungit omkring och skrikit och skrattat i korridorerna haha, men man kan inte alltid ha sådana dagar (även om man skulle vilja!)

Så det har varit en rätt seg dag och jag har känt att jag velat gå hem precis hela dagen, men det kunde jag inte pga. att jag var tvungen att gå på fotolektionen. Stannade och fotolektioner blev faktiskt ganska rolig, fick redovisa för honom och jag tror det gick bra faktiskt, måste bara ta några fler bilder tills på torsdag. Hoppas på MVG!

Och Hannie klagade lite på mig idag för att jag inte skrev ett skruvat inlägg om oss som personer igårkväll som jag sa att jag skulle göra.. Men jag hade inte tid, måste plugga asmycket till vårat historiaprov imorron. Så jag skriver ett sådant inlägg imorron kväll, för då är allt skolarbete avklarat och jag kan göra vad jag vill när jag vill, i princip! Så länge kanske Hanna kan ta lite av sin dyrbara tid till att skriva ett inlägg på den här bloggen? .. Vi får väl se senare ikväll om det kommit något :)

Simma lungt / A

Kommentarer
Postat av: Becca

vilka snygga skor! älskar lila :) och fin blogg!

2009-06-02 @ 19:48:18
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0