Det är bara dagar

Mjooo, idag är det onsdag om jag inte är helt ute och cyklar. Det blir ju lite snurrigt på sommarlovet, man har ingen koll på vilken dag det är osv. Men som Frida en gång sa, det är bara dagar, så vad spelar det för roll egentligen?
Idag har jag varit i centrum en snabbis med Frida, Lina, Julia och Danni och det var väl trevligt, åt lite glass och så. Sen moppe hem och försöka packa, men satt istället framför datorn och msn och pratade om hur man ska packa med Jake da snake (?).. Sen kom jag på att jag behövde träna, så det gjorde jag.. Och kom hem för typ en halvtimme sen.

Igår! Var det en rolig dag, hann träffa alla jag ville träffa och hann göra massaaaaa. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle träffa Jakob på dagen, men så blev det inte eftersom jag inte ville spela volleyboll med dom.. Det ångrar jag lite nu, men men. Solade iallafall, så det blev bikinilinjer istället för volleyboll haha! Sen, bestämde jag med Emelie att vi skulle dra in till stan och det gjorde vi, hann inte vara inne så länge men hann gå till tusen affärer iallafall. Tänkte åka till Djurgården sen, men orkade inte eftersom killarna bara skulle stanna ett tag till, och sen åka tillbaka dit senare. Åkte hem till Frida (som inte var hemma när jag kom!) och åt jättemycket mat haha. Jordgubbar och glass fick vi också och det var sjukt gott. Efter det åkte vi moppe till Djurgården och hittade Jakob, Matte, Felix och Erik på en alkisbänk (haha) vid vattnet. Så där satt vi och snackade, fotade, jagade fåglar och massa och det var jättemysigt! Senare kom även Jens och Marcus dit, men nästan direkt drog vi till donken för det hade blivit mörkt ute.. Där avslutade vi kvällen med cheeseburgare och VARMA pajer! "Hot filling" eller vad vare det stod på? Frida och Andrea humor. Alla åkte åt olika håll och jag och Frida drog och träffade Sebbe och snackade lite skit innan vi åkte hem till mig och somnade på två sekunder för vi var så otroligt trötta! Och imorse blev vi väckta av en fluga...

Men nu måste jag packa klart för jag drar tomorrow, till Åland över midsommar. Med halva tjocka släkten. Det kommer nog bli både segt och roligt, älskar min släkt. Vi är min familj och tre till som åker, är typ 20 personer och vi ska sitta ute i skogen typ haha. Men det är roligt, jag gillar att sitta upp halva nätterna och grilla och sjunga med och gissa låtar. Kommer nog bli grymt!

Därför kommer jag inte blogga försen på söndag tror jag. Då ska jag träffa Hanna! :D
Ha det underbart!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0