Breathe

Shit my god, jag är så trött att jag skulle kunna sova exakt just nu. Men det ska jag inte göra, för ikväll ska jag ha kul! Hoppas jag iallafall. Hoppas det blir någonting roligt ikväll så jag slipper somna!

Alldeless nyss höll jag på att bli galen också. det var ett jävla pip-ljud som lät på övervåningen. Först trodde jag att det var jag som inbillade mig och hade fått tinnitus eller något men sen sa syster min att hon också hörde det. När jag höll p åatt bli galen gick jag omkring och letade efter ljudet och det visade sig att det typ var en radio eller något i en låda i mitt rum. Det hade inte blivit så roligt om jag blivit galen, så det var tur att jag hittade det, woohoo!

Och vet ni det bästa? Idag när jag åkte hem från stan såg jag världens sötaste kille! Och asså, jag blev typ kär, helt seriöst (a) 
Grattis Andrea maha, aja, puss på er / A som är världens coolaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0