Bonden har ordet:

TJA. Är här på landet fortfarande och har rätt tråkigt, har försökt roa mig med internet, the sims 3, bullar, kusinerna..och ja, allt man troligtvis har möjlighet att kunna göra här. I stort sett, jag menar vädret är ju just nu inte det bästa, ös regn, så studmattan och moppen får man låta bli.
Just nu sitter jag ute på altanen i mina gamla Matteus mys-kläder njuter av att det är kyligt men inte för kyligt utan perfekt liksom, fett skönt. I och med min grova huvudvärk jag haft tre dagar i streck nu föredrar jag att vara ensam utomhus än  varmt inomhus med "små"barn. Hehe.

Men nu måste jag in igen för att hämta min mobil...
Den får inte lämnas ur sikt.
..Sådär

Hm, snart ska jag väl gå tillbaka till min dagliga sysselsättning; odla kebab och väte (Hahah så jävla internt).
Antingen på onsdag eller torsdag kommer Veronica upp hit, det ska bli kul! Så firar hon galen midsommar här med hela Eriksson familjen + alla tok grannar. Ska bli kul det med! Haha

Nejmen nu ska jag faktiskt ta och rensa min data på stort! Det har jag ju finally tid för, senare efter rensningen ska jag läsa Andreas, min och Marcus gamla sparade sjuka konversation från msn, så förgyller det min dag!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0