Big crunch

TISDAG.
Har precis sagt godnatt till alla chattande på msn men så slog det mig att jag glömt att uppdatera bloggen och berättat om min fantastiska och hektiska dag ;D
Skolan var väl helt okej med en lektion mellan halv elva och halv tolv. Jag, Andrea och Marcus satt kvar i skolan ett bra tag och snackade en massa.
Jag och Andrea gick och mötte frida, fick tajt om tid till lidingöbanan hem mot Andrea lite senare där vi skulle hämta hennes moppe för att köra till ropsten. Hem till mig, skit snabba ut till affären där vi plockade på oss alla ingredienser till vår "Big crunch" tårta tills imorgon. Hade drygt 50 minuter på oss att laga ihop den då jag sedan jäktade in till stan för att träffa Malin.
Himla trevligt, vart ett fik på waynes coffee i två timmar då jag återigen var tvungen att rusa iväg för att träffa veronica. Dags för nästa fik, haha.
Nejmen vi var först och köpte en moppe hjälm till mig, en till hehe. Sedan satte vi oss på Cafe noco vid mig och satt där i typ tre timmar...mycket att snacka om!

Så nu är jag hemma och det slog mig precis att jag glömt bort middagen pga. mättande mage på fika skit. Ajaj not good... at all.

Imorgon väntar friheten, efter klockan fem dåra. SOMMARLOV FFS!
Det blir en trevlig middag hemma hos Andrea där då vår über goda tårta kommer serveras, maha och troligen blir det grillning. Om vädret tillåter.

Yes, ha det bra
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0