Andrea här

Tjabbatjenahallå :)
Kom hem alldeless nyss och med mig hade jag en systemkamera med fullt minneskort, jag och Hanna har varit runt lite överallt på stan och tagit massa fina bilder till esteten. Tur det, vi satsar båda på MVG och om jag inte får det nu blir jag sur! Vi har iallafall fotat i flera timmar och avslutade det hela med en brownie och en cola på 7-Eleven för ovanlighetens skull, även om Hanna var påväg in på McDonalds av ren vana...

Den här dagen har faktiskt varit riktigt great! Totalt onödig gympalektion imorse dock, förstår mig inte på Helen som hade fått för sig att vi skulle spela engelsk brännboll? Den var ny.. Ångrade att jag inte gjorde som halva klassen och stannade hemma och pluggade historia istället, men istället fick jag lite extramotion när man skulle springa omkring som en tok. På matten blev det lite ännut mer extra pinsam eftersom vi inte kunde redovisa för tredje gången.. Dagen flöt väl på som vanligt, men lunchen var otroligt rolig! Jag satt med några killar i klassen och fotade med min systemkamera. Höll på att dö av garv när Martin började köra uberseriösa poser haha! Sen hade vi historiaprov, "härlig" avslutning på dagen..

Och imorron blir det helg, är ju ledig på fredag och det är helt underbart! vet inte riktigt vad jag ska göra bara för som det ser ut nu blir det inget Gröna Lund, seeeegt. Får väl hitta på något annat roligt. Helgen är väl rätt så oplanerad också faktiskt, skönt. Tror jag ska chilla hemma och tagga inför skolavslutning och sommarlov!
Nu ska jag fixa med alla bilder! Godnattpuss / A om det är någon som missat det


Dagens roligaste händelse: Mitt i stan försöker Hanna fota duvor som bara går iväg och hon springer efter dom med kameran i högsta hugg! På hennes begärelse får jag springa och skrika för att dom ska flyga och det ska bli en bra bild. Folk måste trott att vi inte varit riktigt friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0