YES

Heyheyyy!
Nu är jag hemma för kvällen igen, första kvällen jag är hemma hyffsat tidigt. Haha om man jämför med de andra kvällarna... Men snart måste jag ner i min otroligt härliga säng för en skönhetssömn på sju timmar?
Igår sa jag till mig själv; Klockan tolv ska jag vara hemma!
Men hoppsan vad hände? Jag satt med Matte, Jakob hemma hos Marcus och kollade på TV när jag kollade till på klockan och den visade 00:11, YES! 00:44 gick nästa buss från sticklinge till ropsten, 00:45 missade jag precis bussen, YES! Som tur var fick jag sällskap av Marcus som först tänkte följa mig till centrum med tills han plötsligt kom på att han hade sin moppe.
Fick skjuts till ropsten av snälla marcus. Som tur var! För jag tog mig en titt mot tidtabellen och den sista tunnelbanan hade redan gått. "Juste helvette! det är vardag!" 05:08 skulle nästa gå, YES!
Men snälla Marcus skjutsade mig enda hem som tur var och jag kom i säng klockan tvååå *drar i ansiktet*. (Ett lagom uttjatat internt skämt kanske eller?)

Morgonen därpå (idag) skulle jag vakna kvart över sju för att börja jobbet nio, klockan halv elva ringer mamma och väcker mig. YEEEEES!
Gah, hejdå. Detta får inte upprepas imorgon...Men jag kan säga att så snabbt som jag vart klar idag har jag aldrig blivit!

Så annars har min dag vart bra! Mer än bra faktiskt! Jag stack direkt från fyra timmars arbete till stan och mötte upp Veronica, vi drog till söder och besökte min farmor och farfar som lagade en smaskig middag till oss båda, satt och snackade där tills klockan vart så pass mycket att jag behövde sticka för att träffa Emelie! Vi satt oss på Koffi vid stureplan och snackade i oerhört många timmar. Tre timmar, det är rätt mycket faktiskt.

Haha keep it chiiill /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0