Wohoooo

Nu är det natt. Spöktimmen är slut. Jag måste sova, ska upp typ åtta imorron. Men det är najs. Jag åker ju neråt till underbara Skåne. Ska va där en vecka, med familjen och grannfamiljen. Kommer blir grymt. Jag älskar Skåne. Vet inte hur det blir med internet. Eller bloggen. Papi kommer väl ha med sin data, får se om jag skriver. Men Hanna fortsätter väl att skriva hoppas jag?



Ikväll var jag och Sandra på bio. Baksmällan såg vi. Den var grymt rolig! Verkligen en film man måste se, jag vill fan se den igen. Nej okej, inte riktigt så rolig var den. Men klockren och man måste se den. SÅ, har ni inte sett den, se den! Kul vare iallafall att träffa min gulleplutt till syssling. Det måste bli oftare.

Meeen, nu ska jag sova.
Puss på näsan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0