Västerås

Hejsan! Jag ser nu att mitt förra inlägg igår mystiskt nog försvunnit, jag vet inte ens om det hann publiceras. Hur som helst var det inlägget inte så mycket mer givande än vad denna dag hittills varit. Inget viktigt alls alltså. Jag har väl mest bara strövat okring lite halvt förvirrad i västerås bakom mina föräldrar i förhoppningar om att hitta vägen till alla affärer hela eftermiddagen. Jag fick bestämma en affär och sedan hängde jag tvingat med till plantagen för att hjälpa mamma och Göran att hitta blommor och nya krukor till vår nya altan. Men det vart lite nya underkläder för mig iallafall, hihi.
Nu har jag vart här hemma i drygt en timme och i stort sett inte gjort något mer än att glo.
Ett alternativ att göra efter detta skulle ju kunna  vara att börja planera över hur hela vår gäststuga ska renoveras. Så att jag så snart som möjligt kan sättas i arbete och fixa allt!
Nu slog det mig att jag ikväll ska ringa veronica och se om hon kommer upp hit i veckan eller hur det blir! Kanske kan tvinga upp Hanna hir med? :D då har jag halva kvällen planerad, höhö

/HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0