Måndag

Imorgon bär det av hem och jag ser inget annat än fram emot det! Vare sig vad klockan visar drar jag mig ut till donken och träffar Andrea! Hihi är verkligen jätte nyfiken på hur gotland var!
På onsdag börjar jobbet och är något jag vill blicka förbi.
Från och med torsdag och en vecka framöver blir jag helt ensam hemma, så otroligt skönt men vad ska man hitta på? Efter tre-fyra dagar när man gjort samma sak kväll in och kväll ut antar jag att det blir rätt uttjatat efter ett tag. Så vi får se vad man hittar på!
Ojoj kolla, en sammanfattning på hela mitt liv i två veckor nu. Tiden kommer gå fort, not.
Förhoppningsvis har Frida kommit hem från Turkiet snart så får jag ta och träffa henne, det känns som evigheter sen sist!

Pussheey
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0