Heyye!

Heysan!
Nu äntligen är nästa vecka min sista jobbvecka, tre slitsamma veckor avklarade och tre återstående förhoppningsvis härliga veckor! Förhoppningsvis mycket roliga med!
Igår var dagen med Veronica mycket rolig! Vi gick på en snabb shoppingrunda på H&M, troligen den snabbaste hittills, senare drog vi till pärlshopen i sturegallerian och köpte berlocker och flätat mockaband osv. Vi drog hem till mig och åt sushi och tillverkade otroligt snygga armband utav allt vi köpt! As kul!
Framåt kvällen/natten beslöt vi oss för att göra en jätte söt gärning åt Fredrik, vi vandrade alltså ut klockan tolv från donken på rådmansgatan till de två på kungsgatan till en annan på vasagatan till den femte på norrmalmstorg som fick bli stans sista, haha. Vi letade desperat efter den ljusa gröna coca-cola glaset som tydligen Fredrik drömmer om? :P
Jag vet inte hur många andra donken vi skulle letat upp till om det inte vore för ovädret som kom. Jag överdriver inte när jag säger att hela kungsgatan vart som en flod, i helvette vad det regnade!
Men vi kom hem tillslut, låg och pratade till säkert två- halv tre. Klockan sju i morse vaknade jag upp dead.

Nu får vi se vad som händer framöver, dvs. nästa vecka. Känns som om jag har massa saker halv planerade som jag måste hinna med just nästa vecka. Aja, jag får ta det som det kommer helt enkelt :D

Byebye /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0